jag är sjuk

och orkar inte blogga. orkar inte plugga. orkar ingenting. BLÄÄÄÄÄÄ på förkylningar och huvudvärk. det kan ta sig i rumpan. allt som har med allt att göra kan ta sig i rumpan. jag saknar min klass. 4 dagar utan tjejerna är fan inte kul. ni lyser upp min dag, ni är viktiga för mig. imorgon ses vi igen, jag tänker inte sitta hemma mer. jag ska komma imorgon. men hade gärna sluppit matte-provet, går det? neeej klart det inte gör. matte suger. detta inlägget blev cp, lev med det. ikväll är det desperate housewives, enda ljuspunkten denna dagen. PUSS på det. verkligen, desperate housewives är absolut bäst. jag älskar det. och nu har det ju kommit med en super snygg kille också, ännu bättre. ännu mer puss på det. nu får jag nog sluta innan det spårar ut totalt. skola imorgon, från 8-19 kanske, permanent på evelina som kommer ta år och dagar, men snyggt ska de bli! för och efterbild, JAAAAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0