jag älskar lov

idag vaknade jag vid 12, drog med evelina till solariet, nu jävlar ska jag bli brun igen! som jullovet 08/09 remember nikita? VÅRT jullov, så så så galet! men i allafall.. inte det vi ska prata om nu. efter vi satt igång våra pigment lite så cyklade vi hem till mig. satt vid datan ett och sen tog jag en dusch. vi drog ut på tiden jävligt mycket, men sen stack vi och käkade. mötte matilda och drog hem till mig igen, drygade ännu mer. sedan cyklade vi hem till szidi, fixade choklad mousse tittade på desperate housewives och sedan the eye en skräckfilm, som jag har sett tidigare. men blev lika rädd ändå.. typiskt mig? nu får jag väl snart dra mig hemåt till lilla mammsen som saknar mig, hon ringde innan och undrade var jag var. vi brukar ju alltid titta på tisdags-programmen tillsammans, förlåt att jag svek dig. men det är lov, jag vill vara med dem jag knappt hinner träffa under skolveckorna, vet att du förstår <3 hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0