idrottslektion - total flopp

idag började vi matten lite tidgare för vi var tvungna att gå jätte tidigt för att hinna till idrotten, eftersom jag och maritza skulle hålla i den. men lektionen blev inte alls som vi hade tänkt oss. först tänkte vi ha hinderbana och massa sånt roligt, men de gick så klart inte. så vi fick komma på en akut-plan som blev volleyboll, totalt oplanerat. och enligt mig blev de en katastrof, jag presterade inte alls som jag ville. men idag insåg jag att jag är ingen ledare, jag kan inte leda en stor grupp, jag får ångest av de och drar mig hellre undan. och det lär synas på mitt betyg, men förlåt att jag inte är gjord för det, de är bara inte min grej. men maritza klarade det suveränt, hon fick leda för oss båda så creds som fan till henne!

efter idrotten tog vi oss tillbaka till skolan och käkade, potatismos och korv BLÄÄ! men julie, fyfan vad hon kan lysa upp ens dag. när alla har ätit färdigt och ska ta sina grejer, så hittar inte hon sin halsduk. en person som jag hade blivit skit orolig och jätte arg för jag slarvat bort den, men inte julie! hon ställer sig och as garvar och alla undrar vad det är. så säger hon min halsduk är borta, och skrattar vidare, så tittar vi på varandra, sedan letar alla lite smått. medan julie står och as garvar fortfarande och säger "hahahhaha någon har snott min halsduk" sen skrattar hon ännu mer och ännu högre, då hon har hittat halsduken mitt framför sig på golvet, där hennes jacka också legat. hahaha. kan inget annat än skratta med och åt henne. underbara flicka :)

sedan körde vi på med naturkunskap, lyssnade jag idag? nej varför skulle denna lektionen skilja sig från dem andra? jag hatar naturkukskap, punkt slut. vi slapp svenskan för vår lärare var hemma med sjukt barn, så innan jag tog mig till bussen stannade jag i datasalen ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0