idol kväll med michael jackson tema

fram mot kvällen hamnade jag hemma hos evelina i hennes soffa, tittandes på idol med michael jackson tema. alla finalisterna är grymma! förutom camilla och tove. men camilla åkte ju ut idag, som tur är. tycker verkligen inte alls hon är okej. hon är alldeles för mycket! men hennes byxor var ju bara så jävla fina, satt perfekt på henne med. Rabih skulle jag kunna dö för, man drunknar i hans ögon och han sjunger som en gud! Eddie är också extremt bra, vilken känsla han har när han sjunger och ser även jävligt bra ut han med. men mariette och erik har hela tiden varit mina absoluta favoriter, håller verkligen på dem två. inte för att jag brukar följa idol, men har ändå fastnat för dem två. så de fredagar jag inte har något att göra passar jag på att kolla på dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0