herregud!

fyfan va jag är depp på livet idag, eller just nu. det bara slog mig helt plötsligt, not good not good.

men idag var en bra dag i skolan, jag insåg hur mycket jag älskar min klass! jag orkar inte berätta om hela dagen för de blir ändå bara tjatigt. men vi slutade 13.20 och vi skulle fotograferas lite över 3, vad gör då en frisörklass? jo, vi samlas i salongen och alla har en jävla massa grejer med sig, smink, plattänger, locktänger, hårspray, klackskor osv osv! hela salongen var en stor röra, men kul som tusan hade vi. under tiden vi höll på att fixa oss, så skulle vi ha tid för att pausa och fotografera en massa, det är ju ett måste. sedan sprang vi upp till andra våningen, till glashuset där fotograferingen skulle ske. började med enskilda AS KASS blev min bild, och sedan klassfotot, AS BÄST jag och maritza höll handen, hihihi :$ men alla blev skit snygga, men vi är ju en snygg klass so what else? :D

här kommer en massa bilder, enjoy!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0