hemma idag

idag blev de att jag fick stanna hemma, pga olyckheter som skedde under natten. jag lovade mamma att plugga en massa, och det har jag gjort! jag har läst ut svenskboken, hade lite mer än 100 sidor kvar, så nu ska jag skriva in alla loggar på datan och sedan skicka till min lärare. jag har försökt räkna matte också, men får fel på alla tal jag gör, förstår inte vad som hänt. jag som brukade vara grym på matte. sedan tänkte jag även skriva idrottsuppgiften också. skönt att få allt överstökat. men när man äntligen känner att man blivit av med lite läxor, får man höra från sina underbara klasskamarater att vi fått nya uppgifter, jävla F*N när tar de slut egentligen?!

för tillfället hatar jag verkligen skolan, och börjar strejka snart om inte lärarna inser vilken press dem sätter på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0