fyfan vilken dag!

igår spårade det verkligen ur i skolan, jag pallade inte trycket mer. så jag släppte ut allting, bölade som en tönt hur länge som helst, men efteråt kändes allting mycket bättre. jag var fortfarande på lätt retligt humör, men de klarade sig tills jag kommit hem i allafall, så ingen stackare som blev utsatt för de i allafall haha! men jag förstår bara inte hur en människa kan vara så respektlös och göra så mot en människa som gör allt för en. men du förlorade i allafall din chans nu. kan du inte anpassa dig efter vad vi har bestämt, TVÅ gånger så skiter jag i vilket. man gör inte så tycker jag. och inte ens ett riktig ursäkt kan man få, jaja du visade en riktigt dålig sida i allafall!

annars så blev szidonia permanentad i skolan av sophia och cassandra, och jag tycker det blev KANON bra. hon hade själv lite svårt att för det, men som vi sa ska hon bara vänja sig. på bussen hem träffade vi bonnie och cintra, väldigt längesen FÖR längesen enligt mig. och dem var imponerade över att se mitt nya jag, ett litet plus på denna negativa dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0