fredag-kväll

när vi kom hem från malmö så skulle mamma och pappa självklart in och handla på city gross, och jag hade inte alls lust att följa med in, hade ont i fötterna och var jätte kissig. så jag satt kvar i bilen och lyssnade på musik och smsa med säkert 5-6 personer samtidigt. när vi kom hem så var jag tvungen att testa min outfit till vår halloween/klassfest! fyfan vad bra de blir och porrigt höhö. mamma började direkt med att laga tacos till middag, jag som önskat! så fixade jag mig och sånt för ikväll var de dags för fest! matilda jag evelina och carolin skulle på fest i åkarp. evelina kom hem till mig, och efter MÅNGA om och men kom vi äntligen iväg till åkarp. fest för en kille som hette mattias, hade fyllt 18 år. men de var rätt dött och hände inte så mycket. så mr hemlig fick komma hem till mig och göra mig sällskap under natten, lika mysigt som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0