första lovdagen

så otroligt skönt, höstlov nu och jag sov verkligen ut idag! men jag gjorde mig snabbt i ordning och stack till matilda för vi skulle dra till lund och shoppa. men så klart var hon inte helt klar när jag kom men runt tre tiden kom vi iväg. först gick vi lite i stan och tittade på kläder där, men pga vädret åkte vi till nova istället. jag hittade inte så värst mycket, men matilda fick köpt en del. när vi sedan satt och käkade lite kom det såna idioter som gick runt nova skit snabbt kanske 4-5 gånger, två killar och två tjejer. och vi satt och skrattade åt dem som fan, lite senare får jag ett sms "gott med mat?" från mitt ex. så då visar det sig att det är han som varit och träffat två tjejer med sin kompis, och jag och matilda trodde vi skulle dö som vi skrattade. efter det tog vi bussen hem, och jag hängde med matilda hem, där vi fick mat igen även om vi inte var värst hungriga.

mot kvällen så träffade vi joacim på nöjes, dem köpte godis och sedan stack vi hem till mig och kollade på film. joacim är en gammal dagis kompis till mig, så det var skit roligt att få träffa honom igen. kan väl säga att han är en riktigt speciell person, som gav mig och matilda många skrattanfall. dem stack vid halv 3 tiden, och då var det verkligen dags för mig att sova. tack för ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0