förlåt förlåt förlåt!

jag har verkligen varit sämst på att uppdatera, men ibland har jag bara inte ork att skriva här, och inte heller tid för den delen. igår var jag i skolan i allafall, sista dagen innan lovet, så himla skönt! började med bild & form lektion där vi fortsatte på våra lergubbar, lägger upp en bild på min otroligt vackra! efter det var de dags för de stora permanentprovet, ett prov på sex sidor och man får ha max 5 fel! känns pressen typ, men nej de kändes faktiskt väldigt bra, jag svarade på allt, och tvekade knappt. men hoppas bara att resultatet blir bra också ju. och eftersom det var sista dagen innan lovet hade vi i klassen lite fredagsmys sen, med kakor och frukt, satt och pratade i timmar och bara njöt av varandras sällskap, fan vad jag älskar den klassen alltså! vi snackade även om våra senaste kundmottagningar som gått galant. vi fick mycket beröm för hur vi skötte oss och tog hand om kunderna. känns skönt att de går så bra! 

         

första bilden är på min lilla adolf jag gör på bild & form, saknar fortfarande lite hår, men visst blir han snygg? :)
resten av bilderna är från fikan, dem som är lite suddigare är efter vi hade släckt, och som ni ser på sjätte bilden är vi väldigt noga med hygienen, alla smörjer in händerna i handsprit innan vi börjar ta för oss :) HVFR2C, guld värda! <3

Kommentarer
Postat av: fialisakung

var e sture med leverfläcken :(?

2009-10-24 @ 19:53:21
URL: http://homosaregay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0