färgat håret!

igår på praktiken blev det äntligen min tur, förra veckan fick cathleen och malin slingor, och igår fick jag det. meningen var först att vi bara skulle slinga utväxten, men vicky frågade om jag ville ha lite mörkare slingor i längderna också. och denna gången var jag sugen på att testa något nytt så gjorde det. cathleen gjorde det på mig, och jag var jätte osäker på resultatet först när jag såg hur dem mörka slingorna bara blev mörkare och mörkare och gick över till brunt! när vi sköljde ur det, blev jag ännu mer rädd när malin och cathleen sa att dem var mörkbruna. när vi fönade håret så kändes allting okej igen, reslutatet blev hur fint som helst och jag är jätte nöjd!

RESULTATET:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0