examenfest i danmark!

lite efter två lämnade vi huset, och körde mot danmark. vi skulle på examenfest för min kusin jack, som klarat snickarutbildningen extremt bra, han var en av dem tre bästa. lite över fyra var vi framme i hamnen vid lokalen där festen skulle hållas. när vi kommer dit så håller grillmästaren på att krydda köttet och man kan inte låta bli att frestas! medan vi väntar på maten snackar vi lite och kollar på vad jack fått i present, massa fina grejer verkligen. sedan blir det äntligen dags för mat, så otroligt gott! och självklart lyckades jag få den bästa platsen, massa av jacks kompisar var där, vilket betyder en hel del snyggingar! så jag sätter mig så jag kan se varenda en! hahaha, nej faktiskt var de inte riktigt planerat men de var bra! efter maten så tittade vi på danmark - sverige matchen, och man kan jua absolut säga att vi var lite utstötta där, 3 svenskar med 10-12 danskar, kändes inte helt okej. speciellt inte när danmark gjorde mål, trodde jag skulle gå därifrån alldeles döv. festen flyter på och allting blir roligare och roligare, jag fick en super god drink som skulle göra så att jag seglade, och den lyckades väl rätt bra! haha, underbart. lite över tolv börjar min kusins kompisar med att sätta honom på en stol i mitten, och dansa kring honom. ingen förstod riktigt vad som hände. men när en väldigt lättklädd strippa kom in tror jag att alla förstod! dem satte igång bra musik, och hon började dansa lapdance inför min kusin & en väldigt stor publik som innehöll både familj, släkt och vänner! efter ett tag börjar hon även att klä av sig, och de blir bara värre och värre. men min kusin klarade det bra, han spelade tillbaka och strippade också en del! till slut har strippan klätt av sig ALLT, och allting är helt galet! men det var verkligen sjukt kul och jag är nog rätt glad att jag seglade vid den tidpunkten.

även en söt liten pojke som försökte ragga upp mig under kvällen, han försökte på alla möjliga sätt, men jag var ju absolut inte den lättaste! men man vill ju inte vara så lätt som tjejerna som var där, pinsamma vissa av dem ju. men min bror gjorde honom nog lite glad mot slutet ändå, och gav ut mitt nummer till honom haha, galna bror!

känsliga läsare borde sluta här, för jag tänker lägga ut lite bilder från festen nu och även på
strippan!
klicka på bilderna, så blir de större ;)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0