den är min!

vaknade i lagom tid idag för att hinna mig göra i ordning utan att stressa allt för mycket. sedan cyklade jag ner till vårdcentralen och träffade läkaren, fick mitt recept osv sedan tog jag cyklen till bussen. hade tänkt gå in på apoteket på entré och hämta ut mina grejer, men nej det öppnade inte förrän klockan 10, när jag äntligen är morgonpigg går det åt skogen. så jag vandrade till skolan istället där jag fick sitta och vänta i en halvtimme på resten av klassen och lektionen, skit drygt. sedan hade vi svensklektion om antiken, dö intressant? NEJ! fattade verkligen inte ett skit. hon pratade precis som om alla visste vad Odyssén var, men jag har ingen aning, och fortfarande inte...

sedan hade vi lång rast då jag michelle och sophia sprang till entré köpte mat till mig först, sen gick vi till burger king och åt tillsammans där. sedan sprang vi till vero moda så jag fick köpt MIN jacka, TACK MAMMA!

datorkunskap var nästa ämne på schemat, läraren var sen, skönt. sedan fortsatte vi att jobba med word, bara precis för att vi inte redan vet hur det fungerar? och läraren är ingen favorit i mina ögon, och tror inte hon är de hos dem andra heller. hon är dryg, korkad och... ja sånt som jag inte får skriva här hihi. men jag hade facebook uppe, och jag blev ganska busted :$ men så skulle hon stänga ner det, nej då stänger hon istället ner mitt DOKUMENT som jag suttit och skrivit på skit längre, jag blev jätte arg men visste att jag hade sparat det. men bara för att göra henne lite extra rädd så låtsades jag som att jag inte hade gjort det. elak jag är jag vet, förlåt. men hon förtjänade det.

espresso house efter skolan med michelle och sophia, hittade en riktigt mysig plats där vi satt och snackade skit längre. underbart. skönt att mitt och michelles bråk är glömt och vi har lagt det bakom oss. allt i klassen går mycket bättre nu överhuvudtaget tycker jag, jag älskar verkligen stämningen vi har, och att alla kommer så bra överens med varandra nu. kan inte tänka mig att för bara ett år sen var vi fortfarande främlingar för varandra, och visste knappt vad alla hette i efternamn, nu kan vi varandra innan och utantill. precis som det ska vara, jag älskar mina tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Kära Kerstin :D

Så tråkigt att vara hemma och vara sjuk, jag får ju inte träffa er sötisar! Saknar er till max! Jag bara älskar den nya röda färgen du fixat, verkligen höstig :D



Tänkte bara fråga om du kanske hade kunnat ändra storleken på din text till ett snepp större, är lite svårt ibland att läsa..



Puss på dig skönaste! ;D <3

2009-10-13 @ 20:33:26
URL: http://lillariskorn.blogg.se/
Postat av: Katrine

SV; underbara söta lilla du! :D

vi saknar också dig som tusan i skolan, alldeles tomt utan dig ju!

tack så mycket, det var lite meningen att få en lite höstigare känsla på bloggen hihi.

men de kan jag absolut göra, om jag hittar vart man gör de förstås (a)

Puss på dig underbaring <3

2009-10-13 @ 22:14:25
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0