butterick's

eftersom vi ska ha klassfest på halloween så var jag ju tvungen att fixa lite kläder till det. så efter skolan åkte jag kerstin och maritza till butterick's, en affär på gågatan FULL med utklädningskläder och tillbehör. helt galet vad mycket grejer affären hade. vi gick säkert där inne i 1-1½ timme och bara tittade på alla möjliga saker. så hittade jag två grejer till min outfit, så fick mamma och pappa komma dit och godkänna dem och sedan betala hihi (a) kommer bli extremt porrigt och galet roligt! ser verkligen fram emot denna festen som fan! men jag avslöjar ingenting, ni får se bilderna efteråt istället, om dem är lämpliga att visa upp vill säga! ;)

  
sexiga polishatt, djävulshatt, och extremt snygga solglasögon, satte dem dock för långt ner hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0