bussresor - roande?

eftersom jag pendlar så nedrans mycket så tycker jag att jag borde skriva ett inlägg om de nu, för de kan vara så jävla roande ibland. man har haft en skit stressig morgon, hinner precis med bussen, sätter sig bredvid någon helt främmande människa, och ska bara få sig en skön stund på väg till skolan. låter kanske inte speciellt tilltalande. men när det nästan varje bussresa är någon människa som gör bort sig, så kan man inte låta bli att småskratta lite för sig själv. som när någon stoppar ner chip-kortet i magnetsrems-maskinen, eller när någon trycker på knappen till lampan istället för stopp-knappen, eller när någon somnar och tappar bort sidan i sin bok, eller när någon flyger fram som en idiot när dem ska gå av. jag låter hemskt elak, jag vet. men såna idiotsaker kan vara väldigt kul under en bussresa! men det bästa som finns är att bara sätta sig och koppla av till as bra musik i hörlurarna. detta var nog mitt onödigaste inlägg detta året, PUSS PÅ DET! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0