blogawards

bloggnörden igång igen! hemskt vad jag fått upp intresset för det här med bloggar, går inte en dag utan det i mitt liv. snart är det ju blogawards och jag följer ju som sagt kissies blogg, så alltså var jag tvungen att se hennes nominering till sveriges kaxigaste blogg. och jag trodde knappt mina ögon. jag har börjat inse hur fejk den tjejen är, jag var medveten om det innan. men man tror ju aldrig att de är så extremt som det egentligen är. men i allafall så var det en video där hon pratade lite om hennes blogg och sånt. och då fick man se henne riktigt inzoomad, ingen vacker syn kan jag bara säga! tjejen har världens acne problem, som hon försöker dölja med minst 10 kilobrunkräm. i riktig närbild såg man att hon till och med har lite mustach på överläppen, riktigt äckligt! sen filmade dem henne även i profil, där man såg att hon har världens falkon-näsa! att en sådan utseendesfixerad tjej, kan vara så extremt ful i verkligheten. men genom falsksanning.blogg.se som jag skrev om tidigare i veckan så har jag ju förstått hur mycket kissie photoshopar sina bilder, minsta lilla som är fel. hon skär bort bitar av armar och ben så de ska se smalare ut, och målar dit vägen, totalt misslyckat, hon gör sig mycket brunare på bild, skuggar vid brösten så de ska se större ut, bleker håret ännu mer på bild. om jag skulle lista allt hon photoshopar, skulle jag kunna sitta här hela natten, gå istället in på falsksanning.blogg.se och sedan på kissies kategori så hittar ni all sanning. det enda jag ser framemot är att se hur hennes klänning ser ut, som hon påstår kostar över 14 000 kronor... får väl se om den är värd det, eller om det ens är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0