trötter!

idag är jag trött, var på halloween/klassfest igår. sen var marcus så snäll och lät mig sova hos honom! extremt super duper über snällt utav honom, och även av sophias pappa som körde mig dit! mamma och pappa kom och hämtade mig idag, så körde vi tillbaka till kerstin där festen varit och hämtade resten av mina grejer jag inte lyckats få med mig. därefter körde vi hem till maritza som äntligen kommit hem från sjukhuset. saknat henne som tusan, inte setts på lite mer än en vecka. men hon var så hängig och jag tyckte extremt synd om henne, krya på dig snäckan! sedan blev det en tur till IKEA, det nya grönare IKEA som dem skryter så mycket om. det enda jag kan säga att det är stoooort, annars är det samma vanliga IKEA som alltid. mamma och pappa hittade två byråer till deras nyrenoverade sovrum, som nu är klart! och jag fick en liten burk att förvara viktiga grejer i, if you know what I mean? ;) resten av kvällen tog jag de så lugnt jag bara kunde, tittade på djävulen bär prada, men efter en kvart somnade jag. och vaknade ungefär när den slutade igen.

helgens stora MINUS är:
- att min mobil har spårat ur, pajat, fått frispel. kalla det vad ni vill, men den har ingen täckning.
och jag vet inte hur jag ska lösa detta. lagning antagligen, men 2-3 veckor utan musik... not good.
- maritza legat på sjukhuset så de blev inget magasinet, och vi saknade henne extremt mycket på klassfesten. har varit super orolig över detta, men vi skålade för henne på klassfesten och tänkte på henne mycket. men nu är hon back on track, nästan i allafall!

helgens stora PLUS är:
- kerstin som tog på sig ansvaret att ha klassfesten hos sig, när maritza inte kunde som det var planerat.
extremt snällt utav henne, och hon gjorde fan det bra med så kort varsel!
- lösögonfransar vilken uppfinning! vi tjejer har så otroligt många olika grejer till våra utseenden, men det är första gången jag testat lösögonfransar och jag gillar de! alla kan säkert inte få de till att se bra ut, men kerstin lyckades absolut på mig. det såg "naturligt" och snyggt ut! ni lär få se bild, när alla från klassfesten kommer upp.
- vattenpipa har inte vågat röka det förut, men denna helgen gjorde jag det! fyfan vad roligt det var, men det smakade inte speciellt gott. jag håller egentligen mig ifrån rökning, aldrig testat cigarettrökning, eller någon typ av rökning. men vattenpipa tyckte jag kändes helt okej, och det gör man inte så ofta att det blir skadligt.


tanken var att detta inlägget skulle bli ett kort och snabbt där jag bara skulle berätta hur trött jag egentligen är. men självklart blev de lite mer, men det skadar ju inte? men nu ska jag sluta i allafall, funderar på att dra och ta en snabb dusch innan jag kryper ner i sängen igen.. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0