tandläkaren

inatt somnade jag halv 3(!) det är inte alls bra. jag försökte verkligen somna, men tankarna bara sprang runt hela tiden. och det är absolut inte bra när man ska upp halv 7 för att hinna till tandläkaren. men upp kom jag i allafall, kvart över sju hehe. så jag hann till tandläkaren även om jag fick stressa ganska mycket, och tandläkaren kötta sönder hela min mun så jag blödde som fan när jag gick därifrån. sedan väntade mamma på mig där nere i bilen så åkte vi direkt till skolan. började som sagt halv 9 men kom ju lite försent. treorna håller på att redovisa sina projektarbeten för fullt, och vissa är riktigt intressanta faktiskt. jag och kerstin har redan bestämt att vi ska skriva om båtar eftersom alla andra gör kalendrar eller modevisning, nu börjar vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0