projektarbete

jag orkar inte lägga in bilderna från festen, inte än iallafall. jag har över 200 bilder och svårt att välja ut dem bästa! vill ni se dem får ni kika in på min facebook istället.

idag var maritza tillbaka i skolan, ÄNTLIGEN! vi hade bara två lektioner, svenska och datorkunskap. på svenskan började vi se på troja, verkar ändå rätt bra faktiskt. har aldrig riktigt gett såna filmer en chans, men nu är jag ju illa tvungen. vi hade lååång rast mellan lektionerna och då passade jag och min grupp på att skriva lite på vårt projektarbete om gesällbrevet. för er som inte vet är gesällbrevet ett prov som vi frisörer gör efter vår utbildning, för att bli godkända frisörer. sedan gick vi till datorkunskapen, och har jag nämnt tidigare att jag hatar vår lärare?! herregud, hon borde inte få vara lärare, jävla pensionär! efter skolan fick vi stanna kvar och arbeta vidare med projektarbetet, blev inte riktigt klara men dem stängde i datorsalen så vi fick fortsätta hemma istället. innan vi hoppade på våra bussar gick vi inom nöjes och köpte lite godis. för mig blev det naturgodis som jag ska njuta av till desperate housewives nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0