orkar ingen rubrik

jag orkar inte vara så aktiv med regelbunden uppdatering för tillfället, så ni får ta det som de kommer. helgen har varit bra, super bra faktiskt. skönt med en så lugn helg faktsikt, få vila ut sig men ändå inte haha. i fredags blev de chillkväll hemma hos kerstin med maritza också, vi laddade upp med kebabtallrik och chips sedan satt vi fast i soffan och tittade på ullared först, jag var tvungen att se vad det var för något. och de va faktiskt roligt! sedan klockan 8 började idol så självklart tittade vi på det. och eddie åkte ut, ÄNTLIGEN! sedan fick kerstin ett telefonsamtal om att hennes pojkvän hade legat däckad på en fest i 1½ timme, så vi kände att vi var tvungna att dra dit och släpa hem honom. men när vi kom dit så insåg vi rätt fort att dem bara hade lurat oss för vi skulle komma. men de gjorde inte så mycket, vi stannade kvar där ett tag och mötte ett par ansikten jag kände igen. sedan drog jag och maritza oss hem till henne, men vi var inte hos henne så länge förrän marcus ringer och vill träffas. så vi möter honom på konsum och sedan får han följa med hem till maritza, eftersom kylan tar död på en!

lördag vaknade vi skit tidigt som vanligt, klockan 9 mer exakt. marcus drog hem eftersom han skulle träna så jag och maritza satte oss och käka frukost med hennes mamma. stackarn som fått en muskel i kläm så hon knappt kunde sitta ner. maritza och jag satt och pratade lääääänge innan vi gick upp och tittade på tv. vid ett-tiden åkte jag hem till staffanstorp igen, och sen hände inte mycket mer. på kvällen tittade jag på körslaget och TEAM OLA VANN! med 1% marginal, jag ringde 3 gånger så kanske var de mina röster som avgjorde? ;) halv 10 började die hard 4.0 så jag och mamma tittade på den. tyckte den var riktigt bra, men tyvärr somnade jag och missade slutet..

idag är de pluggsöndag som vanligt, har prov i idrott imorgon och har inte ens börjat. 57 sidor och 108 instuderingsfrågor, USCH! nu känner jag att skolan börjar bli för mycket tråk och onödigheter, jag är inte intresserad av detta, naturkunskap eller grekernas historia! men tyvärr är väl de detta man får genomlida när man väljer frisörutbildning på gymnasiet istället för en snabbkurs på 9 månader för 120 000:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0