öppet hus

som sagt hade vi öppet hus på skolan igår, lite småtrevligt faktiskt! först så fixade sophia mina naglar lite grann för att vi skulle visa lite hur den nya linjen spa/stylist är. skit tråkigt enligt mig, frisör är min grej! i allafall så kom min modell lite i 6, en modell som sophia hade fixat till mig (TACKTACKTACK!) jag skulle göra blonda slingor i hätta på henne så jag satte igång direkt, inget vidare svårt direkt. gick snabbt att dra ut slingorna och sätta i blekningen och den skulle heller inte sitta så jätte länge. men resultatet blev kanon och jag blev super nöjd, vilket jag tror modellen också blev. sedan gick jag mest runt och lekte lite småtuff, nej men väntade på julie sen tog vi bussen hem tio i åtta, så vi slapp betala (WOHO!) men det man säger om den åldersgruppen som ska söka in nu, stämmer verkligen! det var skit kul att se så många leva upp till ryktet dem har, oranga i huvudet och pissgult hår med råttsvansar som hårförlängning MUMS! äsch.. nu ska jag inte vara så elak hihihi. puss på gumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0