ledig idag - gillas starkt

idag har jag ju ingen praktik eftersom jag slutat på min förra praktikplats och ännu inte hittat någon ny. men jag skulle in på en salong i lund och lämna lite information om mig själv. så jag tog en liten sovmorgon och vaknade klockan 9, lite innan elva var jag färdigfixad och tog bussen in till lund. letade upp salongen, vilket faktiskt inte var så svårt som jag förväntat mig. jag pratade med en av ägarna som var jätte trevlig och det ser rätt positivt ut att jag får vara där. men ska inte ta ut glädjen i förtid! när jag var färdig där ringde jag min mentor och frågade hur jag skulle göra, om jag skulle fortsätta gå runt till andra salonger eller åka till skolan och arbeta där. men nej, snäll som min mentor tina är lät hon mig vara ledig idag! hon tyckte att jag förtjänade det. väldigt skönt faktiskt och känns faktiskt som att de behövs. så idag har jag tid att göra allt jag inte hinner med annars. jag ska bland annat åka till media markt med pappa och lämna in min digitalkamera på lagning, ni vet den som varit sönder i snart 4 månader. sedan åker vi vidare in till malmö och lämnar pengar till maritza och hämtar upp mamma, sedan vidare till burlöv center för att lämna in min mobil på lagning, som också har pajat. och nej det är inte jag som är oförsiktig med min grejer det är dem som har dålig kvalité! men innan vi gör allt det ska jag nog ta och laga pankakor och plugga på naturkunskap och matte. har varit duktig och redan gjort min intervju till hantverksorienteringen idag. nu får jag fortsätta om jag ska hinna med allting idag! hörs förmodligen senare ikväll, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0