i want my phone back!

fråga mig inte varför rubriken blev på engelska, jag kände väl att jag måste hålla liv i mina engelskkunskaper. äh va fan nu spåra jag ur pga en rubrik. vidare till vad inlägget ska handla om! MIN MOBIL! den är på lagning, som sagt så lämnade jag in den för ca en vecka sen och fan vad jag saknar den. ni tror säkert att jag är helt cp, men den har faktiskt varit sönder längre än en vecka, eftersom jag är lite smådryg av mig så tog det cirka två veckor innan jag lämnade in den. och nu börjar jag få spel på den siemens telefonen jag har, batteriet tar slut på en dag, man kan inte lyssna på musik och knapparna är skit sega och man kan inte lägga till massa special-ord så man få bokstavera dem varje gång. det enda positiva med den är att man faktiskt kan smsa, och att skärmen går att snurra! men nej, nu vill jag faktiskt ha tillbaka min underbara sony ericsson W715 eller vad den nu heter. fast egentligen skulle jag vilja ha den nya sony ericsson satio, UNDERBART med touch, älskar att de vibrerar varje gång man "touchar" haha. men jag lär få vänta 3 veckor till på att min mobil ska bli klar, eftersom sony ericsson egentligen är sämst så det är så många telefoner som måste lagas hela tiden. nu ska jag nog sluta innan inlägget spårar ur precis som rubriken. OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0