hej sophia

det här är ett inlägg jag dedikerar till min kära vän sophia. hon hade tråkigt och ville ha något kul att läsa så här kommer det! du är den galnaste människan jag känner tusseliten. våra kvällar med webbkameran, SIIIIICK är det enda jag behöver säga. helt otroligt, jag trillar av stolen som jag skrattar åt dig och dina idiotidéer. men det är just därför jag älskar dig så mycket som jag gör. du är en fantastisk person, även om du sitter här bredvid mig och försöker tjuvläsa det jag skriver och säger till mig att skriva snabbare! jag är glad att jag lärde känna dig och att du gjorde så att jag har något att se fram till när jag kommer till skolan. är inte du i skolan, så har jag lust att bara gå hem igen, det är inte värt att slösa bort en hel dag i skolan om inte min fiiis e här ju! detta inlägget blev inte så roligt som du förväntar dig, men de e fan jobbigt att vara rolig på beställning, att du inte förstår det tussemänniska :( du har så höga krav på mig och jag orkar inte det, du tvingar mig att skriva fortare, men istället laddar jag upp detta inlägget utan att det är färdigt för nu får jag skrivkramp!


NU FÅR DU LÄSA! PUSS :D

Kommentarer
Postat av: fialisakung

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!! tusseliiiteeeeeeen, i löööövee yooooou <3<3<3. och ja vet att du äälskar mina idiotideér :D:D

2009-11-16 @ 11:06:42
URL: http://homosaregay.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0