du är så respektlös!

nu är jag extremt trött på detta. du är så respektlös mot mig och jag tolererar inte sånt. jag är värd bättre än så, så som jag ställer upp för dig! jag har funnits där för dig i allafall dem 3 senaste åren. och jag tycker aldrig att jag fått något tillbaka utav dig. du bryr dig inte om mig eller hur jag mår. så fort det dyker upp ett problem i ditt liv, vilket de gör ganska ofta, finns jag där och försöker stötta dig till 120% men du stöter bara bort mig, precis som om jag inte ens är värd smutsen under din sko. detta är vad jag känner och det kan du inte säga någonting om. även om du mår skit dåligt och inte har lust att prata, så tycker jag man kan visa respekt åt de människor som bryr sig om en. jag förstår att man inte alltid är på humör för att prata, men ett tack är väl inte för lite begärt i allafall. bättrar inte du dig, tröttnar jag på din och min såkallade vänskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0