ingen rubrik!

jag har inte lust att blogga längre, jag har tappat intresset totalt. men måste bara nämna att fredagen var för jävla bra! jag och maritza hade köpt biljetter till tunez, ett uteställe såklart. så kvart i sju tog jag bussen hem till henne och vi tog världens tid på oss att fixa till oss. men vid 11 drog vi i allafall till parken där festen redan var igång. vi gick in och dansade rumpan av oss i 4 timmar. och jag hade sååå jävla kul, utan alkohol! det går faktiskt att ha kul utan alkohol i kroppen, man ska bara veta hur man gör de ;) där efter åkte vi hem till henne och båda däckade direkt, de e fan inte lätt att först gå i skolan från halv 9 till halv 5 och sedan vara upp till halv 4 på morgonen! lördagen blev världens chilldag, jag vaknade klockan två(!) och då hade maritza redan varit vaken väldigt länge. men hennes mamma sa att det inte var lönt att vi åt någon frukost för hon skulle strax börja på middagen, revbensspjäll med ris, MUMS! vid halv 7 kom mamma och hämtade mig, och sedan skulle vi till sturup och hämta upp mormor & morfar och även pappa, fråga mig inte varför men dem hade klyddat som fan. och mamma började klydda ännu mer, tack vare dimman kom vi vilse på väg 108, hur man nu lyckas med det. för er som inte vet är det en lååååååång rak väg som går från trellleborg till lund. vi körde fram och tillbaka på den flera gånger utan att hitta avfarten till sturup, men till slut gick det!
sedan åkte jag med till lomma och sedan hyrde film the proposal och köpte massvis med godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0