bränt min tunga, inte okej

jag har precis kollat på paradise hotel och druckit en kopp väldigt varmt te, så varmt att jag brände tungan.. nu ska jag snart föna håret och platta det. passar på att göra det nu idag, för man vet aldrig när jag vaknar imorgon liksom. imorgon är det tandläkaren 8.00 som gäller, missade min förra tid så får verkligen se till att komma upp imorgon. och sedan är det skola mellan 8.30 - 20.00 vi har öppet hus imorgon därför det blir en så lång dag. vi ska ha modeller med oss så att vi kan visa vad det är vi gör på vår linje och hur kul det är! så det ska bli roligt, även om det är en väldigt dryg dag. från 8.30 till klockan två ska vi lyssna på treornas projektarbeten, känns som om det kommer bli lite smådrygt att sitta still i biografen så pass länge. men man får väl göra det bästa av situationen, men nu ska jag gå och torka mitt hår så jag kommer i säng innan klockan hinner bli tolv i allafall, inte så värst troligt men värt att ha ett mål i allafall! godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0