blogghiss!

alla håller ju på att hissa och dissa bloggar hit och dit. och nu tänkte jag hissa en blogg för första gången. har följt den i snart två månader nu skulle jag tro. och det är verkligen den bästa bloggen jag läst. och tro mig jag har läst mååååånga bloggar! men i allafall handlar denna bloggen om raka motsatsen av vad dem andra storbloggarna gör. den heter falsksanning och hon avslöjar ALLA storbloggarnas hemligheter! allt från hur mycket kissie redigerar sina bilder och ljuger om allting, till hur elak kenza egentligen är i verkligheten. ni som inte är bloggberoende ni lär inte förstå någonting av detta, men ni andra som följer storbloggarna kommer älska den här bloggen! och samtidigt som jag var inne på den bloggen idag, hittade jag en annan helt otroligt snygg bloggare som jag också tänkte tipsa om Albin Axelsson.

jag hade tänkt visa bild på honom, en underbar bild på albin och RABIH <3 men nej nu hatar blogg.se mig och det går inte att ladda upp några bilder! men jag lovar att jag ska ladda upp den så fort det går, för det är VÄRLDENS fianste bild som nu mera är bakgrund på min dator också! PUSS PÅ SÅNA SOM ALBIN & RABIH (L) (L) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0