Torsdag 7/5

Usch det var verkligen inte roligt att gå upp 5.30 idag för att ta bussen 7.24, så jag råkade slumra till en stund till, men sen sa pappa till mig att jag skulle gå upp. Så jag fixade hår smink och kläder och traskade ut till bussen. När jag kom till skolan så skulle vi skriva nationella i engelska, både hörförståelse och läsförståelse, inte det roligaste som finns. Och det gick inte särskilt bra heller. Men men, ska vara glad om jag behåller mitt VG. Efter nationella hade vi rast i 1½ timme innan arbetsmiljön, och vi satt utanför klassrummet och vänta, för vi skulle på studiebesök. Men när klockan är 10 över 12 så ringer vår lärare och säger att dem redan har gått?! Så vi tog bussen till möllevångstorget och titta och köpte lite frukt, sen var det inte mer med det.. Onödigt som fan! Sen orkade inte jag och Sophia gå på mattelektionen så vi gick till pressbyrån och köpte lite färdkost sen åkte vi massa runt i massa bussar. Först åkte vi in till lund och tänkte åka vidare till staffanstorp för att sophia skulle få se mitt hus, men den bussen bara körde rakt förbi oss, så vi hoppade på första bästa som kom som var en buss in till malmö igen. Sen åkte vi runt med stadsbussarna inne i malmö, och vid lite i 4 sa vi hejdå så åkte hon hem till svedala och jag stannade för att vänta på szidi eftersom vi skulle träna. Men det blev en rolig tur med Sophia idag i allafall! :D När Szidonia kommit så tog vi 32.an till träningen och satt där en stund och vänta innan tränaren kom. Träningen gick bra men jag var lite för slö. Nu ska jag duscha och sen städa mitt rum, för Kenny<3 kommer imorgon :D
XOXO

bilder från vår bustrip ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0