Torsdag 30/4

Då är det valborg idag japp! Men självklart var det vanlig skoldag ändå, hade arbetsmiljö där vi skulle redovisa men vi hitta på en liten ursäkt så att vi slapp, och sedan hade vi matte där de bara var att räkna på som vanligt. Sedan tog jag bussen hem och fixa lite grejer snabbt innan jag körde ner till från topp till tå för att köpa present till maritza, men dem hade PRECIS stängt när jag kom, men desperat som jag var så ställde jag mig och knackade på dörren och lyckligtvis så var där fortfarande kvar personal, så hon öppnade för mig och var snäll och lät mig köpa presenten till maritza som blev en supersnygg navelpiercing. Sen körde jag vidare hem till linnea och färgade hennes hår blont, hann inte stanna tills vi skulle skölja ur det så såg inte resultatet, men hoppas hon blev nöjd! Så jag åkte hem och fixade mig och sånt sen körde pappa mig till trelleborg, hem till maritza som hade tjejmiddag för hon hade fyllt 17 år. Dock blev jag nästan en halvtimme sen, men överlevde ändå! Det var god mat och trevligt folk, sedan vid 11 tiden så drog vi ut, till magasinet, blev rätt lyckat ändå. Hade ganska små förhoppningar när vi kom dit eftersom det bara var ungefär 10-15 personer, men sen efter en stund så kom det folk ändå och det blev lyckat som fan! Drog hem igen vid kvart över 2 och sov hos maritza :)
XOXO

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0