Torsdag 14/5

Idag blev det att sova otroligt länge eftersom vi inte började förrän 13.25 och endast hade en lektion. Härligt med såna dagar, fler tack! :D Efter skolan drog jag till mc donalds på gustav med maritza, sophia & kerstin för jag hade avslöjat att det fanns en ny glass där som heter Marängswiss som Kerstin genast skulle testa! när hon hade ätit vad hon skulle så gick hon & jag till konserthuset och dem 2 andra till centralen för att åka hem. Missade min buss precis så fick vänta i 15 minuter sen kom en ny, men de gjorde inte mig något för att det var en av dem nya bussarna & sånt gillar vi! Det blev ingen träning för min del eftersom jag var tvungen att plugga till ett svenskprov vi har imorgon. Lite synd eftersom det var sista träningen för terminen, men men det kommer fler gånger sen ju! ;D Men i allafall när jag kom hem var de tänkt att jag skulle plugga, men jag somnade ju såklart. Men när jag vaknade igen fick jag pluggat lite ändå så nu kan jag det rätt så bra. Sen käka vi och efter maten gick jag ut med mamma & gick. Dock ingen powerwalk för det är hon för otränad för HA HA! Sen hem igen och titta på melodifestivalen, NORGE KOMMER VINNA :D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0