Tisdag 5/5

Blev en riktigt tidig morgon idag! fast inte riktigt så tidig som den skulle vara, efter klockan hade ringt så sov jag en timme till. Men jag hann göra mig i ordning i alla fall så jag tog bussen 7.28 och kom i lagom tid till skolan. När alla i klassen hade kommit så tog vi 6.an till konserthuset och sedan 32.an vidare till limhamn, där vi skulle på studiebesök om extensions och peruker. Det var faktiskt väldigt kul och intressant. Sen åkte vi tillbaka, men jag, maritza och sophia hoppade av på centralen för att dem ville ha en frapino idag med, så jag fick köpa 2 cheeseburgare på burger king som lunch, och återigen skulle dem inte köpt sina frapino, dem blev nog nästan värre än dem var igår! Sen åkte vi tillbaka till skolan igen, och hade 2 och en halvtimme hantverksteknik, där vi rullade permanent, men även fick använda permanentvätska så det blev resultat idag! Sen så hade vi engelska där vi tränade inför nationella och det gick rätt bra men blev ändå irriterad för man hörde ingenting ju! Efter skolan så åkte jag med maritza och sophia till frisör expo där sophia skulle köpa blondering och lite annat. Blev en riktigt härlig pratstund på vägen dit faktiskt. Efter det åkte jag hem och satte mig här vid datan. Har käkat kvällsmat, men det var inget gott idag, så åt inte speciellt mycket. Och nu ska jag ut och gå med mamma och pappa. (det kommer bilder senare på när vi provade peruker!)
XOXO


Kommentarer
Postat av: johnny

vaaaad meenaaaruuu >__<? , vadååå värre än igåååår ;o?

2009-05-05 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0