Söndag 3/5

vaknade upp bredvid maritza idag vid halv 9, men jag gick in och duschade och lät henne sova en liten stund till, sen gick även hon och duschade. Sen fönade vi håret, men sminka oss inte eller något sånt för vi skulle till TheStudio idag, så åt vi frukost och sedan hade vi lite ärenden innan vi åkte iväg. Sedan åkte vi in till malmö, turning torso och för en fotodag där. Vi blev sminkade och stylade av 2 duktiga make up artister, sedan fick vi vänta en liten stund på fotografen. Så visade hon oss till omklädningsrum där vi tog på oss vår första outfit. Blev fotade och skiftade kläder, och det gick ganska fort. Sedan satt vi ner och igen och väntade på att få se våra bilder, blev inkallad av Ellen efter en stund så visade hon våra bilder och vi valde ut vilka vi ville köpa. Så betalade vi och åkte hem.

När jag väl kom hem så visade jag bilderna för pappa och andreas, sedan åkte jag och mamma till skåneplantor och köpte lite blommor till trädgården, när vi kom tillbaka så gick vi en runda på 1 timme och 15 minuter. Så gick mamma och pappa hem och jag mötte fijah vid ankedammen och pratade med henne en stund. Nu hoppas jag att vi snart ska äta för att jag är så otroligt hungrig! Ikväll händer ingenting speciellt, ska nog bara ta det lugnt vid datan eller tv.n
XOXO

         
       
                                    

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Visst e den. (:

Och du är sjukt snygg

2009-05-03 @ 20:26:51
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0