Onsdag 6/5

Dagen började med en tidig idrottslekion, vi skulle egentligen springa i en park men har fortfarande problem med foten sen långt tillbaka så jag valde att gå i raskt tempo istället, så jag hann gå 4 varv vilket är lika mycket som 4 km, så det kändes riktigt skönt efteråt. Vi gick in på aq-va-kul och duschade och byta om, sen åkte vi tillbaka till skolan, kom dock ganska sent till engelsklektionen, men överlevde ändå. Sen var det dags för lunch, samma goda mat varje onsdag, panerad fisk, helt underbart gott! Sen hade vi matte där jag verkligen inte orkade räkna idag så jag vilade och råka somna. Men såklart ska störiga Sophia även känd som Johnny peta en linjal i pannan på mig så jag rycker till och vaknar. Dumma johnny :(

Efter skolan åkte jag hem och lämnade mina väskor och sånt, sen tog jag bussen in till lund och träffade Kenny <3. Riktigt mysig kväll blev det, gick runt i stadsparken och satt på någon bänk och bara pratade och myste, tiden rann iväg så jag missade greys anatomy men gjorde absolut ingenting, hade det lika bra med Kenny ändå. Men jag tog bussen hem 21.43 och när jag kom hem så åt jag lite innan jag skulle sova, som får bli tidigt eftersom vi ska skriva nationella i engelska imorgon. WISH ME GOOD LUCK!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johnny

fiillåååååååt :(, men johnny kan vara snälllaaa iblaand >__<

2009-05-09 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0