Onsdag 20/5

Då var det lång helg nu då! Ledig från torsdag - söndag, så jävla skönt, det behövs! Skolan gick bra idag förutom lite omständigheter på morgonen med idrotten fast det löste sig igen. Vi pratade betyg där och jag låg på ett VG- och det var för att jag inte varit med på uteperioden som drog ner lite, men uteperioden har varit 2 lektioner? Men visst, har ett helt år på mig att höja det så oroar mig inte så mycket än så länge. Efter det så rusade hela klassen till matsalen för att käka och sedan hängde jag med Julie & Natasha till mediateket, skrev färdigt min loggbok i engelska så det var skönt. Jag lämnade in den på engelsklektionen som vi hade sen och sa att jag slitit som fan med den, men han såg fram emot att få läsa den, hihi. Hoppas fan jag får MVG på den så att jag kan få det i slutbetyg med! Vi hade lång rast efter engelskan så jag Kerstin & Maritza gick och köpte dajmglass, och de va fan inget dåligt val! Sedan hade vi matte, men vi bara planerade lite grann med Carmen så slutade efter ungefär 20 minuter då jag tog bussen hem. Mamma var redan hemma när jag kom hem idag, så satt och pratade lite med henne. Innan jag gick in på mitt rum för att kolla tv en liten stund men lyckades såklart somna. Under tiden så kom Andreas in och sa hejdå för att han ska till Prag, så han har väl åkt nu förmodar jag, vilket trevligt avsked han fick av mig haha, men han vet hur jag är så!
XOXO

den stora frågan nu då; Vad händer ikväll & imorgon? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0