Onsdag 13/5

jag vet om att jag halkat efter lite grann med bloggandet, men jag har inte riktigt haft tid & ork till att skriva, och egentligen har inget speciellt hänt heller så tror inte att det är någon fara. Men kan berätta lite snabbt vad som hänt ändå.

I söndags hamnade jag på bonnamarknaden igen, fast denna gången gick jag dit med mamma & pappa, fick en jätte god parfym av dem som jag önskat mig så länge! Sedan träffade jag szidi nikita & kevin där så jag svek mamma och pappa. Nä men dem skulle ändå gå hem snart så hihi. Bonnamarknaden slutade klockan 16.00 men vi ville stanna ute lite till så vi satte oss i balders hage och snackade, det kom och gick massa folk under tiden, orkar inte skriva allas namn. Sen när det var dags att käka gick alla på vars ett håll och nikita följde med mig hem. Men sedan skulle hon skynda sig hem till datan så jag gick ut på en kvällsrunda med mamma i stället.

Måndag, var det bara att gå tillbaka till skolan och på hantverkstekniken hade vi bara en massa teori och sånt tråkigt, men sophia & maritza lyckas alltid göra det hela mycket roligare! Vi hade svenska som sista lektion och där läste vi bara någon tråkig artikel inför provet vi ska ha på fredag. Tycker egentligen det hade varit bättre ifall vi läste i boken eller något på de sidor som egentligen är till provet och inte en massa annat trams! Men i allafall, efter skolan hängde jag med maritza och sophia till espresso house för dem skulle köpa frapino som har blivit en daglig vana för dem. Och jag kan säga att det är riktigt roligt för dem blir alltid så himla fnissiga av den drycken. När vi kände att det räckte så tog vi bussen hem på vars ett håll. På kvällen träffade jag Fijah för att gå vår powerwalk runda och vi hade SÅ mycket att prata om.

Tisdag, hade egen hårvård på hantverkslektionerna så det blev en extreme makeover på alla i klassen! haha nej inte riktigt. Sophia klippte topparna på mig och jag klippte hennes slitna tussar, sen så slingade jag hennes hår i rosa/lila färg, och även jag fick en liten slinga i luggen. Vi hade sedan engelska där vi egentligen skulle läsa men alla i klassen satt och pratade istället, skönt med såna lektioner ibland.

Onsdag, Idag. Började 9.50 med att skriva nationella i matte, jag tyckte det var jätte lätt och gick hur bra som helst! Efter nationella gick vi och käkade, potatisbullar! finns det något bättre? Sen tillbaka till klassrummet igen så planerade vi lite med återstående prov i matte och sedan hade vi engelska. Där vi även idag skulle läsa, jag läste ungefär 15 minuter sedan hade jag tröttnat igen. Fick även reda på totala betyget på nationella som blev ett VG, rätt okej men hade hoppats på lite bättre. Men har tydligen ändå en liten chans till att få MVG som slutbetyg. Så nu ska jag kämpa med min otroligt tråkiga bok och loggbok, så får vi se hur det slutar. Snart ska jag ta bussen in till lund för att träffa kennyälskling! Längtar så otroligt mycket. OCH IKVÄLL ÄR DET GREYS ANATOMY SOM JAG VÄGRAR MISSA DENNA VECKAN MED ;D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0