Måndag 4/5

idag hade jag tänkt ha en riktigt chilldag med mjukisbyxor och sånt, men det sket sig, jag tog på mig sommarkläder istället och gjorde 2 flätor, sen sprang jag ut till bussen och hann med den! På hantverkstekniken idag gjorde vi inte speciellt mycket, vi fick bara komplettera det vi hade missat, vilket bara var en bottenföning för min del, tycker dem bara blir bättre och bättre också, så det är ju positivt. Sen så hade vi lunch, rätt okej var det idag faktiskt, men inte sådär så jag blev super mätt, men det blir jag ju aldrig på skolmat ändå så. Sen fortsatte vi med hantverksteknik och sen var det svenska som stog på schemat! Gick bara igenom lite grejer till provet vi ska ha nästa vecka, och efter det fick vi sluta, vilket blev en 15 minuter tidigare. Så vi putta fram mentorstiden så vi fick sluta tidigare.

Efter skolan blev det en runda till globisco med maritza & sophia för att titta på hårförlängning till sophia, men dem hade inte hennes färg, vilket inte är så förvånande eftersom hennes hår är bokstavligtalat VITT! Så vi drog till espresso house istället, där jag tog en scones och dem tog varsin frapino, vilket dem inte skulle gjort för dem blev så jävla speedade! Sen tog jag bussen hem till staffanstorp, och det blev bara att ta det lugnt idag, för jag har varit så jävla trött!
XOXO

Kommentarer
Postat av: johnny

det suugeer att det nt finns hårförlägningar till de som e blonda katringubbe, förolämpning >_<



och nej, vi va nt alls speedade katringubbe

2009-05-05 @ 22:27:37
Postat av: Katrine

ja det är skit dåligt, bajsminen, och jo ni var verkligen speedade! hahaha <3

2009-05-07 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0