Måndag 18/5

Orkade egentligen inte alls med skolan idag, mådde fortfarande jätte dåligt när jag vaknade och nu hade jag fått ont i halsen med, toppen! Så det fick bli en slapp dag med mjukisbrallor, tjocktröja och nästan helt osminkad, ibland orkar man inte vara snygg helt enkelt. När jag kom fram till skolan fick jag reda på att vi tydligen skulle ha skriftligt läxförhör och det hade jag ju inte en blekaste aning om, så jag gissade på typ alla frågorna och hoppas på att åtminstone bli godkänd så jag slipper omprov och skit. Sedan började vi med att rulla tegelstenpermanent, det var faktiskt roligt och min rullning blev hur bra som helst, och det tyckte även vår lärare! Käkade lunch tillsammans med sophia och emelie i vår lilla tvättstuga, blev en mumsig ägg&räk baguette. På svenskan idag så började vi med att titta på en film "Ciao bella." Hade för mig att jag sett den förut, men tydligen hade jag inte det, men det är absolut verkligen jätte bra! Och efter svenskan så var det då dags för vår modellkväll, vilket innebar att man fick ta med sig en valfri bekant som man skulle klippa och styla. Jag tog med mig Hannah och klippte bara jätte lite på topparna samt fixade hennes lugg lite grann. När vi var klara så tog jag bussen hem tillsammans med Hannah, och jag mår så himla dåligt idag att jag inte orkar göra någonting! Så jag ska nog lägga mig och läsa min engelskbok eller något annat som inte är så krävande.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0