Lördag 9/5

Vaknade upp med min snutte bredvid mig, vi låg och mös ett bra tag innan vi bestämde oss för att käka frukost, och sedan satt vi ute i uterummet en stund men det var för varmt där så gick tillbaka till mitt rum där vi kolla tv och somna om en liten stund, sen kom mamma & pappa hem som hade varit och köpt en massa kläder till andreas student som faktiskt är om bara en månad! Helt sick för fan. Så började dem på maten och vid halv 7 tiden käkade vi, grillat idag, helt underbart gott! Efter det hjälpte Kenny mig att platta håret medan jag sminka mig, hihi han e för söt :D Sen gick vi till busstationen där hans mamma hämta honom och jag gick vidare in till bonnamarknaden.

Mötte Nikita, Szidi, Evelina, Amanda och Kevin där. Hade en skit trevlig kväll med massor av skratt, speciellt i virvelvinden, den e för jävla kul! Dock tycker jag att bonnamarknaden börjar bli tråkig nu så tror inte de varar många år tills jag inte går dit överhuvudtaget. Men i allafall, det stängde klockan 11 idag så då vandrade vi alla hemåt. Jag prata lite med mamma när jag kom hem, sen kände jag att jag fick sätta mig här en stund och blogga lite grann. Men nu ropar sängen på mig. XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

sängen: kaaatriiinnee..(spök liknande röst! )

2009-05-10 @ 13:24:28
Postat av: Anonym

/ nikky

2009-05-10 @ 13:24:47
Postat av: Katrine

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jävla tööööönt :D

2009-05-10 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0