Lördag 2/5

Idag fick jag verkligen sovit ut! Men sen vid halv 1 ringde nikita och tyckte att jag skulle vakna för att vi skulle åka till lomma och sola. Så jag gick ur sängen och gjorde mig i ordning, sen kom hon och szidonia hit så körde vi, lyssna på musik och hade riktigt mysigt på turen dit! Men när vi kom fram så försvann szidi och nikita bara, och jag undra var dem tagit vägen, så skicka szidi sms och sa att dem hade krockat. Så jag fick vända och köra tillbaka, och då låg dem där på marken och det var väl värst med nikita, hon hade bränt sig på avgasröret och skrapat upp huden ganska rejält på foten, plus att hon var väldigt chockad och mådde inte speciellt bra. Szidonia, slog rumpan och fick skrapsår på lite ställen. Men båda hade slått i huvudet i smällen och det hade svartnat för szidi. Men vi ringde nikitas föräldrar och dem kom, så körde dem med nikita till sjukhuset för att hon måste röngtas osv, men jag och szidonia åkte hem, åkte in på mc donalds och tog en glass och pratade en massa. Sen körde jag hem för att äta, spaghetti och köttfärssås. Och ikväll kommer förmodligen maritza hit! :) ska kanske träffa szidi och nikita, får se hur dem mår <3

Uppdatering:
Nikita fick stanna på sjukhuset nästan hela kvällen så det blev bara jag och maritza, jag åkte och hämta upp henne på väg 108, så körde vi inom nöjes och hyrde Vicky & Christina Barcelona och köpte lite godis, sen vidare hem till mig där vi satte på filmen, den var väldigt speciell men skit bra! Sen tog vi vars en cider och lyssna på musik och hade vårt världsberömda tjejsnack! Vid ungefär halv 2 tiden släckte vi lampan och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0