Fredag 8/5

tråkig skoldag som vanligt på fredagar jaaapp! började med matte där vi träna inför nationella som kommer nästa vecka, sedan hade vi svenska där vi läste någon onödig artikel och sist hade vi engelska, där jag och martiza gjorde muntliga nationella, det gick bättre än förväntat och fick ett vg+ När vi slutat åkte jag hem och gjorde mig i ordning och plocka undan lite, vid 6 ungefär kom Kenny <3 vi käkade tacos och sånt, sen kolla vi på film och mös hela kvällen. Sen sov han här också, har varit en helt underbar natt med en helt underbar människa! Älskling du är fan ta mig det bästa som finns! <3

blir ett kort inlägg idag bara för jag orkar inte skriva mer
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0