Fredag 1/5

Vaknade hos Maritza idag, fast lät henne sova lite till eftersom hon hade varit uppe och tränat vid 6-tiden, men sen när jag börja har tråkigt så väckte jag henne. Så dryga vi lite i sängen sen gick vi ner och käkade frukost, som blev rester från gårdagen, alltså TACOS! haha riktigt mumsigt var det, sen gick vi upp på hennes rum och låg och dega i sängen nästan hela dagen, dagen efter you know ;D Men sen gjorde vi oss i ordning för att vi tänkte hitta på något, men så var klockan 5 och mamma ville att jag skulle vara hemma vid halv 7 - 7, så jag skulle ordna med bussar och sånt, men ingenting blev bra, antingen kom jag försent hem eller så fick jag sitta och vänta 50 minuter i malmö, så pappa fick komma och hämta mig. Så när jag kom hem så käkade vi grillat riktigt gott, sen var jag så slö så jag orkade inte göra något på kvällen, så jag tillbringa min fredagskväll framför datan, kan också vara skönt ibland!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0