Tisdag 30/6

Det blev för sent för att uppdatera igår efter tjejmiddagen. Jag kom inte hem förrän vid halv 2 och då var jag rätt trött, så somnade i princip direkt. Men nu kommer det! :)

Vid klockan 7 stack jag hem till evelina, då var det bara hon och szidi där än så länge, så vi hjälpte till lite grann med maten, och under tiden hann dem andra droppa in också. Det vill säga matilda, emilia & sara. Vi satte oss ner och åt, grillat kött, vitlöksbröd, potatissallad och bacon, MUMSIGT! Och när vi var färdiga med att äta så kom josefine(?) också, som hade haft annat för sig så hon kom lite sent. Då började vi spela sanning eller konsekvens, och det gick galet till! Bilder kommer på det i slutet av inlägget. När vi sedan spelat det ett tag, började evelina fixa efterrätten, och det blev chokladmousse med färska jordgubbar och kex, hur gott som helst! Vi åt och pratade, åt lite till, pratade lite till. Sen så hände inte mycket mer, så vi drog dit lite killar, Sebastian, Oscar, Joakim och Isak. Så började vi spela sanning eller konsekvens igen, och denna gick de ännu mer galet till, hur de nu var möjligt? Men kul var det i allafall! Tiden rann iväg och klockan blev lite mer än halv 1, och då var festen slut, hemma hos evelina! Vi tog med oss folket ut och fortsatte en stund till ute, vid halv 2 orkade jag inte vara social längre så då tog jag cyklen och cyklade hem för att sova. XOXO

     
   

 
lapa varlfri dryck ur navlen                           låt deltagarna blanda något du ska dricka


 
smörj in din kropp så sexigt du kan                   skriv ett ord på magen som deltagarna bestämmer

 

sätt läppstift på deltagaren till vänster, med ögonbindel på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0