Tisdag 30/6

upptäckte nyss att måndags inlägget jag la in igår, inte kommit upp här på bloggen. Så då kanske ni inte förstår riktigt helt. Så jag får ta och skriva det igen!

IGÅR var jag och szidi först på stranden med en massa folk, vi körde dit runt elva tiden, och var tillbaka i staffanstorp igen klockan 2 ungefär. Vi valde att köra tillbaka eftersom det bara var så himla molnigt. Vi körde inom mc donalds och käkade, och efter det såg vi att himlen hade klarnat upp så vi körde hem till szidi och sola och bada i hennes nya pool där! Vi somnade dock i solen, men jag blev inte bränd som tur var. Klockan 5 drog jag hem till mig och hoppade in i duschen direkt, för att vi skulle vara hos evelina klockan 7 på tjejmiddag. Jag fick låna en ljusrosa jätte sommrig klänning av szidi, som tur var! Känner att jag verkligen måste ut och shoppa lite grann, och det är ju faktiskt rea överallt så man borde kanske passa på nu? Jag har lagt upp bild på min outfit inför kvällen, och även en text & bilder från tjejmiddagen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0