Söndag 29/6

Sååå ja nu har jag äntligen tid att skriva! I fredags åkte jag som sagt till Kenny, vi träffades inne i lund så tog vi tåget hem till honom. Men nästan direkt när vi kom dit åkte vi in till lund igen för att käka för att vi var så hungriga allihop. Och eftersom det var Kennys födelsedag passade vi på att äta ute, vi hamnade på en pizzeria, där jag beställde en kebabtallrik. Efter det åkte vi in till stan och köpte glass, och sedan åkte vi tillbaka hem till örtofta. Där vi bara slappade resten av kvällen.

lördagen vaknade vi rätt så sent, pga mig hihi (a),  så käkade vi frukost osv, sen gjorde vi oss i ordning. för idag skulle vi hålla 18års fest för kenny! Så tog vi de lugnt i någon timme, sen fick vi gå till stationen för att möta hans kusin och hennes pojkvän. När vi kom tillbaka så var kennys mamma och bror iväg för att hämta maten. Så vi satte igång med att smaka på all dricka direkt, och baja päron är min nya favorit! Den ska verkligen inhandlas till nästa fest! Efter det så kom hans mamma och bror tillbaka, och inom bara några få minuter kom även resten av gästerna. Och det blev en härlig fest till slut! Även om Kenny blev as packad, men det var hans 18års fest ju så det är förlåtligt. Vi sjöng sing star, spelade kubb och käkade. Trevlig kväll, och kul att få träffa en annan del av hans släkt.

söndagen så väckte kenny mig runt 11, så åt vi frukost och gick sedan direkt ut och solade. Vi blev så sugna på att åka till stranden för att det var så varmt att ligga i trädgården. Så vi tjatade på Kennys mamma, och runt 2 tiden åkte vi iväg till stranden, vi hamnade tydligen på ett nakenbad men det var inte så farligt som jag trott! Vi stannade i någon timme sen körde vi till Bjärred och åt glass, för jävla gott där alltså, haha. Sen körde vi hem igen, och vi hann bara precis hem innan pappa kom och hämtade mig. När vi kom hem så satte dem igång med maten, och jag gick in och duschade. Klockan 9 stack jag hem till szidi, och vi for vidare hem till evelina. Där inte så mycket hände, och vid 12 cyklade jag hem igen. Nu ska jag snart gå och lägga mig. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0