Söndag 21/6

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera även om jag lovade bättring för mindre än en vecka sedan. Men jag har faktiskt goda skäl till det. Min bror har varit så otroligt snäll och tjuvat vårt internet från denna datan bara för att han ska ladda ner någon serie. Men nu har jag tjuvat tillbaka det så att jag ska kunna blogga! Veckan har varit bra, har träffat älskling varje dag och hittat på en massa skoj. Vi har varit hos honom, varit i lödde och kollat på bilar, i lund och shoppat och käkat glass, hemma hos mig och i fredags var vi på midsommar fest hos sophia i svedala. Det var riktigt trevligt där, härligt folk och god mat! Sen övernattade vi där också, och resten av helgen har jag och älskling bara legat här hemma och degat. Jag har egentligen inte mycket roligt att skriva idag, men kände att jag behövde uppdatera lite grann!  Ikväll är det rocky 5, som jag absolut ska titta på, såg både 3.an och 4.an igår, och dem är så himla bra!

Gumman. Synd att du ska vara så här. Men i slutändan har du bara dig själv att skylla. Du som ställer till alla problem. Inte vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0