Onsdag 24/6

Kom hem från Maritza idag, har varit hos henne i Trelleborg 2 dagar. Vi har solat och badat, och skrattat och busat. Gud vad jag älskar den tjejen, hon får mig att må på topp hela tiden med henne!

Jag kom dit igår, ungefär vid 11-tiden. Då höll hon på att klippa sin kusins mamma, så jag väntade tills hon blev klar, sedan cyklade vi till stranden, tog väldig tid eftersom vi bara hade en cykel! Men vi klarade det, vi var där i ungefär 3 timmar, sen var vi tvungna att dra oss hemåt för att Maritza skulle träna. Sagt och gjort, vi packade ihop våra grejer och jag fick skjutsa henne på vägen hem, eftersom hon gjorde det dit. Hon packade sin träningsväska och vi cyklade till träningen. Hon tränade och jag lyssna på musik. Sedan skulle hon jobba också, så jag satt i badhuset ännu längre i min ensamhet, så jag vilade lite till och lyssnade på ännu mer musik. När hon äntligen slutat skrek magen efter mat, så vi cyklade till Pizzerian Monaco där Maritzas föräldrar redan varit och bestält & betalt vår pizza. Så vi kom bara dit och käka vår goda hawaiipizza, dock utan dricka men det är en längre och alldeles för pinsam historia! Så cyklade vi hem till Maritza igen, drog på bikinin och cyklade ut till stranden igen, nu med två cyklar! För att vi ville ta ett kvällsdopp. Och det var hur skönt som helst, mycket varmare i vattnet och vi var hur flummiga som helst, eller mest min klumpighet som vi skrattade åt haha. Med en handduksturban på mitt huvud cykla vi tillbaka hem genom trelleborg. Där vi tog en varm kopp te och sedan gick och la oss.

Imorse vaknade jag klockan fem pga min allergi, som nu hänt flera nätter i rad. Så jag fick gå upp och ta en tablett, gå på toa och öppna fönstret för de va dödligt varmt inne på rummet! Sen la jag mig och sussa vidare fram till klockan ringde 8.00. Då var det att vakna och käka frukost, sedan dra på bikinin och shortsen igen. Men innan vi drog till stranden stack vi och kollade på lägenhet till Maritzas mamma, så jävla fin! Hade det varit jag som skulle flytta, hade jag inte tvekat en sekund! Efter det mötte vi upp Maritzas lillasyster Amelie, och cyklade till stranden. Vi va nästan dem första där och klockan var ändå lite över 10. Men med tiden droppade det in lite mer folk. Vi träffade även Kerstin från klassen och hennes bästa vän Johanna. Så dem sällskapade oss, och vi stekte hela dagen lång. Vid 3 tiden tog vi cyklarna och cyklade hem. Så duschade jag och packade ihop mina saker, sen kom mina föräldrar och hämtade mig igen. Det jag gjort när jag kommit hem är totalt ointressant, så de behöver jag inte nämna. XOXO


bild från kvällsdoppet.
Mitt ansikte var ingen skönhet på denna bild så behövs inte synas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0