Måndag 15/6

Eftersom jag inte har laddat upp på lite mindre än en månad, så har det ju hänt en del i mitt liv, of course :D så tänkte ladda upp en massa bilder så jag slipper skriva en lååååång tråkig text om allt som har hänt! Smart va? ;D

   
29/5 var vi på 18 års fest i Danmark. Jag ser väldigt otrevlig och bitchig ut, men var faktiskt inte beredd, mamma är och väldigt oförberedd. Pappa i det tillfälle han trivs bäst, solglasögon & en öl i handen, men han är dansk så det är okej :) Och andreas min bror på sista bilden, är väl rätt söt :)

 
1/6 var klassen i lund på besök på sjukhuset. Hade en extremt tråkig föreläsning i 4 timmar, och inte ens 10% av eleverna lyssnade (y)

   
2/6 började alla dem onödiga skoldagarna. När sommarlovet närmar sig så går man bara i skolan för att få sitt studiebidrag, vilket resulterar till att det blir inget gjort på lektionerna, eftersom lärarna inte förbereder mer. Så då slutar det med att vi i HVFR1C börjar ta bilder istället, och som ni ser bygger korttorn eller vad man kallar det! & jag vet att jag ser gravid ut på den sista bilden på mig :(

   
2/6 gick även min bror på studentbal. På bilderna är det då han och hans dejt, och även bilen som dem anlände i :)


8/6 var det lärare mot elever i fotboll på skolan.
Ännu en onödig dag, fick åka in 1½ timme tidigare än när vi egentligen började, och sen slutade vi en kvart innan vi skulle börjat.

    
9/6 var det den stora dagen, brossan Andreas tog studenten! Utspark på polhem vid 3-tiden, blev lite tårar fällda, hade inte räknat med hans reaktion faktiskt. Sedan for dem iväg på flaket och vi åkte hem till oss där festen skulle hållas, runt 6-tiden strömmade det in med gäster. Blev en trevlig fest och hoppas att brossan hade den bästa dagen i hans liv!


11/6 var det skolavslutning för min del. Fick betygen och sedan fick vi gå hem. Men som jag skrev i förra inlägget drog jag till stan och fikade med några vänner :)

  
12/6 hade 93.orna slutat nian, så dem skulle på avslutningsbal. Vilket betydde för min del att jag hade 2 balfrisyrer att fixa som jag skrivit om i förra inlägget också. Men här ser ni bild på resultaten, själv är jag rätt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0