Måndag 15/6

Vaknade upp i morse, (eller ja klockan var nästan 11, så kalla det vad ni vill) utan en aning om vad jag skulle göra denna typ första officiella sommarlovsdag, men så bestämde jag med Kenny att vi skulle träffas och gå i stan, för jag var i stort behov av en ny väska! Min förra som jag använt när jag ska packa massa kläder med mig har gått helt sönder, har packat den så full ibland så blixtlåset spruckit totalt. Så klockan 2 träffades vi vid katedralskolan i lund så vandrade vi in i stan, direkt in på H&M där jag snabbt och lätt hittade en väska som inom 2 minuter skulle bli min. Det blev en STOR svart "skinn" väska, för 249:- kronor, så det kändes som ett bra kap! När vi hade det problemet löst så kände vi båda för en pizza, men när pizzan väl stog framför oss var det inte lika frestande längre, så vi åt ungefär halva sen gick vi därifrån. Vandrade omkring inne i stan och till slut hamnade vi i stadsparken, där vi satt och mös i nästan 2 timmar tror jag det faktiskt lyckades bli. Och då hade jag varit sugen på pankakor så OTROLIGT länge, så vi gick igenom hela lund igen för att hitta ett ställe som gjorde pankakor. Och då hittade vi det fina lilla franska kaféet som sålde crêpes, och jag blev så lycklig så det blev en sådan med glass, grädde och chokladsås till mig, och en stor glass med massa jordgubbar till min älskling. Det var dyrt, men verkligen värt det! Efter det rusade vi till centralstationen där vi skiljdes åt, men ses ändå imorgon igen så det var inte så farligt denna gång!

När jag kom hem så blev det raka vägen till datorn, kände stort behov av att sätta mig här och dega, men när jag väl försökte öppna bilddagboken och det laggade lika mycket som dem senaste dagarna tappade jag lusten och körde igång the sims 2 istället. Kändes mycket bättre, men efter en timme var jag trött på det och då hamnade jag framför min nya tv istället med en massa nya fina kanaler, så det var inga problem! Nu är det snart dags för mig att sova. Förmodligen blir det dålig uppdatering dem 2 närmsta dagarna nu för att jag ska till min kära pojkvän i Örtofta och han låter mig inte sitta vid datan i hans sällskap, but we don't blame him! ;D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0