Fredag 26/6

God morgon! nej jag skoja bara, jag har varit vaken i typ 3 timmar redan, men inte förrän nu har jag satt mig vid datan, har haft en massa annat att fixa innan. Idag ska jag fixa en kompis hår och smink, för hon ska ut och äta med en kille så hon ville vara lite fin, så det är klart att man ställer upp på det! Efter det tar jag bussen in till lund, där jag träffar Kenny (som fyller år idag!) vid stationen, så tar vi tåget hem till honom. Så firar vi honom lite med hans mamma och bror, och imorgon kommer även hans släkt hem till honom så ska vi fira honom ännu mera. Stannar hos honom till söndag förmodligen, så jag lär inte uppdater förrän då. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0